Välkommen!

VÄLKOMMEN!



Välkommen in och titta i mitt galleri


**********************************************************************************************************************

söndag 13 maj 2012

Elevutställning hos Quiltakademin

Idag har jag varit på den årliga elevutställningen hos Quiltakademin. Det är alltid lika imponerande att se vad andra gör på alla kurser. Här har inspirationen verkligen flödat under ledning av Katriina Flensburg. Det som imponerade mest på mig var faktiskt de quiltar som barnen sytt. Jättefina kompositioner.

Mina bidrag till utställningen var "Norrsken" som jag visat i en tidigare blogg och "Två Solröda segel" som egentligen har temat fåglar. Jag tycker inte särskilt om havet så mina fåglar är hotfullt svarta.


Här är några bilder från utställningen. Bilden efter quilten visar vem som sytt och komponerat. Quiltakademins Elevutställning 2012

1 kommentar:

  1. Tack för titten. Jag får nog ta en tur till utställningen!
    kram

    SvaraRadera